Labels

Wednesday, December 07, 2011

Legume la cuptor

Pentru a varia celebra supa pentru bebei, care mie nu mi se pare prea gustoasa, mereu am incercat noutati. Va recomand acelasi lucru, pentru a-l obisnui pe bebe cu noutatile, cu gusturi noi, evitand intr-o oarecare masura si luptele de mai tarziu: "mie nu imi place broccoli, arata dezgustator" sau "bleah! patrunjel! eu nu mananc iarba"... mamicile cu copii peste 3-4 ani stiu despre ce vorbesc :). Reteta de mai jos este potrivita pentru copiii cu varsta peste 8 luni. Bebelul meu a mancat-o cu foarte mare placere.

Ingredientele:
1 dovlecel
1 cartof
1 morcov
ierburi aromatice (cimbru, orecano, busuioc, patrunjel)
2 lingurite ulei de masline
4 linguri de apa

Modul de preparare:
1. Curatam dovlecelul, cartoful, morcovul, apoi le dam pe razatoarea mare
2. Punem legumele impreuna cu apa, ierburile si uleiul intr-un vas termorezistent la cuptorul preincalzit la 200 grade pentru 15-20 minute.
Asta e tot! Pentru copii mai mici, puteti subtia cu apa sau supa de legume si sa mixati. Pentru copiii mai mari puteti sa serviti ca atare su ca garnitura la snitel, ficat, pui la cuptor, peste, cam orice va trece prin cap.
Cu siguranta pot fi adaugat o gramada de alte legume, sa iasa un fel de ghiveci.
Nu uitati sa verificati temperatura mancarii inainte de a o servi copilului!

No comments:

Post a Comment