Labels

Tuesday, February 07, 2012

Pandispan

Le-a fost pofta alor mei de chec. Deja facusem mancare, era tarziu, asa ca am facut rapid un pandispan. Rapid si simplu.


Ingredientele (pentru o tava mica de chec):
3 oua
3 linguri zahar
3 linguri faina
3 linguri ulei
1/2 pachet praf de copt
1 lingura cacao (optional)

Modul de preparare:
1. Amestecam faina cu praful de copt;
2. Punem ouale la mixer impreuna cu zaharul si mixam bine-bine, pana cand ouale au crescut si zaharul s-a topit;
3. Adaugam treptat uleiul, apoi pe cea mai mica treapta de viteza a mixerului sau manual incorporam faina;
4. Punem in tava de chec tapetata cu unt si faina sau hartie de copt. Daca doriti, opriti cateva linguri de compozitie, amestecati cu cacao, apoi turnati peste compozitia alba;
5. Dati la cuptorul incins la 180 grade pentru 15-20 minute.

Keep it simple!

2 comments:

  1. Am facut acest pandispan (fara cacao) cu visine. A iesit excelent! Am mai incercat retete de prajituri de pe internet dar nu prea a iesit nimic si nu faceam decat sa ma descurajeze dar aceasta a iesit super ! Imi plac mult retele tale :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos de aprecieri! Felicitari pentru reusita! :)

      Delete