Labels

Monday, December 26, 2011

Rulada de pui

Am postat in urma cu ceva vreme un clip cu dezosarea unui pui. Va anunt ca nu este deloc greu. Cand am vizionat prima data clipul, mi s-a parut ceva SF. Adevarul este ca nu aveti nevoie decat de 2 cutite ascutite foarte bine si atentie pentru a urma procedeele pas cu pas.
Puteti umple puiul cu ce vreti voi. Eu am ales crema de branza si ciuperci.


Ingredientele:
1 pui intreg
sare
piper
busuioc
100 g crema de branza
150-200 g ciuperci

Modul de preparare:
1. Dezosam puiul dupa aceasta metoda.
2. Dam puiul cu sare, piper, busuioc, ungem cu crema de branza, presaram ciupercile, apoi impachetam asa cum ne arata Monsieur Pepin.
3. Eu am pus rulada intr-o punga pentru friptura si am dat la cuptor la 200 grade pentru 60 minute, apoi am scos puiul din punga si am mai lasat 10 minute la cuptor.


Rezultatul: minunat!
Keep it simple!

2 comments:

  1. Cerasella BaniseanuJanuary 3, 2012 at 7:54 PM

    Am facut reteta. Simplu si foarte gustos! O recomand!

    ReplyDelete
  2. Felicitari! Astept sa incerci si alte retete. Daca iti place puiul, iti recomand Pui Cacciatore

    ReplyDelete