Labels

Monday, February 06, 2012

Fursecuri cu scortisoara

Cel mai potrivit anotimp pentru scortisoara mi se pare a fi iarna. Iar fursecurile acestea sunt atat de aromate!!! Stratul exterior crocant, iar in interior sunt moi si pufoase. Un deliciu :)


Ingredientele (ies aproximativ 60 bucati):
Fursecul:
360 g faina
1/2 lingurita sare
2 lingurite praf de copt
230 g unt la temperatura camerei
300 g zahar
2 oua
1 esenta vanilie
Pentru stratul exterior:
100 g zahar
3 lingurite scortisoara

Modul de preparare:
1. Amestecam faina cu sarea si praful de copt;
2. Mixam (initial la viteza mica, apoi crestem viteza) untul cu zaharul pana obtinem o spuma (3-4 minute);
3. Incorporam ouale pe rand, apoi adaugam esenta de vanilie. Punem carligele pentru aluat si incorporam si amestecul de faina. Acoperim vasul si dam la frigider pentru minim o ora;
4. Scoatem de la frigider si formam din aluat bile de marimea unei nuci;
5. Amestecam zaharul (eu am folosit zahar brun) cu scortisoara, apoi prin acest amestec tavalim bilele de aluat. Le punem in tava tapetata cu hartie de copt, apoi le aplatizam, lasand intre ele destula distanta, intrucat vor creste la copt. Eu am pus cate 12 bucati in tava de la cuptor;
6. Punem la cuptorul incins la 190 grade pentru 8-10 minute, pana cand sunt coapte pe margine, dar mijlocul este inca moale. Nu lasati prea mult la cuptor, pentru ca se vor intari foarte mult.

Enjoy! Keep it simple!

No comments:

Post a Comment