Labels

Thursday, February 23, 2012

Orez basmati cu legume (asiatic)

Imi place sa experimentez in bucatarie. De cate ori am ocazia si timpul necesar, incerc ceva nou. De data aceasta am incercat un orez asiatic. Imi place tare mult orezul de la restaurantele chinezesti. Am reusit sa-l aduc (gustul adica :)) la mine in bucatarie pregatind reteta de mai jos.


Ingredientele:
200 g orez basmati
optional: 1-2 ardei iuti tocati marunt
3 catei de usturoi zdrobiti
1 lingura ulei de floarea soarelui
2 morcovi taiati julienne
200 g varza chinezeasca taiata julienne
3 fire ceapa verde taiata marunt
200 g mazare (eu am folosit din conserva, scursa)
1 lingurita sos de soia
2 oua batute usor

Modul de preparare:
1. Fierbem orezul conform instructiunilor de pe pachet.
2. Incingem uleiul in wok, adaugam morcovii si lasam la foc iute, amestecand, timp de 5 minute. Adaugam apoi varza, usturoiul, ardeiul si ceapa si mai lasam un minut.
3. Adaugam orezul fiert separat si amestecam bine, apoi punem ouale, amestecand. Punem si mazarea, sosul de soia, mai lasam 1 minut si e gata.
Important la aceasta reteta este sa pregatiti toate ingredientele dinainte (spalat, cantarit, tocat, zdrobit...), pentru ca timpul de gatire este foarte scurt.
Super usor si hranitor.

Keep it simple!

No comments:

Post a Comment