Labels

Wednesday, January 25, 2012

Ciorba de stiuca

Ce poti face cand ai o stiuca? Alegerile sunt foarte variate... Eu am ales sa fac o ciorba si fish fingers. La ciorba am folosit capul, coada, pielea si sira. Stiuca mea a avut in jur de 2 kg.


Ingredientele (oala mica 2.5 l):
stiuca
1 morcov
1 ceapa
1/2 ardei gras
3 linguri ulei
2 linguri orez
sare
2-3 linguri suc de lamaie
leustean, patrunjel

Modul de preparare:
1. Intai de toate curatam pestele (adica solzii, evisceram si scoatem branhiile) - eu l-am avut gata curatat :)
2. Taiem capul si coada. Pentru ca am ales sa fac si fish fingers, stiuca trebuia sa fie dezosata si fara piele, asa ca am folosit si sira si pielea la ciorba.
3. Curatam, spalam si taiem marunt ceapa si morcovul si le punem la fiert. Adaugam sare si ulei. Cand apa incepe sa fiarba, adaugam orezul spalat. Dupa 10 minute adaugam si ardeiul gras. Mai lasam la fiert 10-15 minute, adaugam pestele si mai lasam pe foc 7- 10 minute.
4. Adaugam sucul de lamaie, stingem focul, punem patrunjelul si leusteanul si asteptam sa se raceasca un pic pentru a putea sa o mancam.
Inainte de-a o servi scoatem sira si pielea si le dam la pisici :).

Keep it simple!

2 comments:

  1. acuma chiar fac o ciorba cu stiuca si la final , voi spune cat este de buna .

    ReplyDelete
  2. Gata am facut ciorbita cu stiuca si a iesit foarte buna .Multumesc pentru reteta .

    ReplyDelete