Labels

Monday, October 29, 2012

Paste Carbonara

Din documentarea pe care am facut-o am aflat ca reteta originala de paste carbonara provine din zona Romei, ca nu contine smantana si ca se face cu spaghete.
Ei, eu am adaptat aceasta reteta la ingredientele pe care le aveam in casa si am avut un rezultat excelent.
Cred ca pastele carbonara reprezinta cea mai usoara reteta de paste pe care o stiu :)



Ingredientele (pentru 6 persoane)
500 g paste
1 ou intreg
4 galbenusuri
100 g parmesan ras foarte fin
150 g prosciutto
sare, piper

Modul de preparare:
1. Fierbem pastele conform instructiunilor de pe pachet;
2. Taiem prosciutto in fasii si il tragem la tigaie pana devine putin crocant;
3. Amestecam foarte bine oul intreg, galbenusurile si parmesanul si adaugam piper negru macinat (reteta originala cere mult, de aici si denumirea);
4. Cand pastele s-au fiert, se scurg si se pun imediat peste amestecul de ou, amestecandu-se bine.
Eu am pus prosciutto separat, puteti sa il amestecati si pe el cu pastele.

Simplu, nu? Enjoy!

No comments:

Post a Comment